روز سه شنبه ۱۹ ارديبهشت ماه ۱۳۹۶ کارگاهی با موضوع ارتباط با مشتری با همکاری شرکت یونیلور و انجمن علمي دانشکده مدیریت، علم و فناوری در محل دانشکده برگزار گردید. در این کارگاه ابتدا توضیحاتی توسط آقاي ايرانمنش، مدرس اين كارگاه، درباره فرایند تحقیقات بازار و ماهيت مبحث CMI داده شد. سپس افراد حاضر به گروه های ۵ نفره تقسیم شدند تا به يك مورد مطالعاتی و كار عملی بپردازند. هر گروه موظف بود با دریافت مجموعه ای از اطلاعات، در قالب دفترچه های ديدگاه مشتريان و نمودارهای فروش، طرح تجاری خود برای برطرف ساختن مشكلات و افزایش فروش یکی از محصولات شرکت یونیلور را ارائه کند.

در ادامه پس از ساعتی تلاش در فضایی پر انرژی، هر گروه طرح خود را با چاشنی تصاویر و ایده های خلاقانه ارائه کرد و طرح هر گروه توسط آقاي ايرانمنش و ساير گروه ها، مورد نقد علمی قرار گرفت. در پایان اين كارگاه  نیز طرح هاي برتر انتخاب و به آنها جوایزی جهت يادبود، اهدا گردید.