بازدید دیجی کالا

یکی از اصلی‌ترین اهداف دانشکده مدیریت، علم و فناوری، فراهم‌آوردن شرایطی برای آشنایی دانشجویان با صنعت و ایجاد فرصت‌هایی برای ارتباط مستقیم با کسب‌وکارها است. ازاین‌رو، این دانشکده همواره در تلاش است تا با فراهم‌آوردن فرصت‌هایی همچون بازدید از صنایع مختلف بتواند نقش مؤثری در درک بهتر دانش اکتسابی از طریق دروس، شناخت دقیق کسب‌وکارها و  ایجاد فرصت‌های آشنایی با شرکت‌ها داشته باشد.

در راستای اهداف ذکر شده، بازدید از دیجی‌کالا به‌عنوان بزرگ‌ترین بازارگاه و فروشگاه آنلاین در ایران و دیجی‌نکست به‌عنوان بازوی سرمایه‌گذاری و نوآوری دیجی‌کالا برای آشنایی دانشجویان و درک بهتر و کاربردی‌تر مفاهیم آموزش‌داده‌شده در درس مدیریت عملیات و باتوجه‌به بازخورد مثبت از بازدید در نیم‌سال تحصیلی گذشته، در برنامه این درس گنجانده شد. تعداد 19 نفر از دانشجویان درس مدیریت عملیات به همراه دکتر صدیقی در تاریخ 12 اردیبهشت 1402 در قسمت اول از مرکز پردازش دانش  دیجی‌کالا در شهرک دانش و در قسمت دوم از دیجی‌نکست در کارخانه نوآوری آزادی بازدید کردند.