امضای تفاهم نامه همکاری دانشکده مدیریت، علم و فناوری با شرکت مهندسی و ساخت برق و کنترل مپنا (مکو)

دانشکده مدیریت علم و فناوری در راستای گسترش روابط خود با کسب و کارهای مختلف و نهادهای سیاستگذار، در روز چهارشنبه 23 آذر 1401، تفاهم‌نامه‌ای را با شرکت مهندسی و ساخت برق و کنترل مپنا (مکو) برای انجام طرح‌های پژوهشی مشترک امضا و تبادل نمود. این تفاهم‌نامه هم‌زمان با بازدید مشترک اعضای هیئت علمی و دانشجویان دانشکده از بخش‌های مختلف شرکت مپنا، فی‌مابین آزمایشگاه تحقیقاتی نوآوری دانشکده و آزمایشگاه نوآوری باز شرکت مکو امضا گردید.

این تفاهم‌نامه با امضای مشترک آقای دکتر مجیدپور، ریاست دانشکده و آقای دکتر رفان، مدیر عامل شرکت مکو در حضور آقای دکتر علی‌آبادی، مدیرعامل شرکت مپنا، تبادل شد.

آقای دکتر علی‌آبادی، به تجربه افق‌های علمی پیشرفته و دانش‌بنیان در شرکت مپنا متأثر از نگاه جمهوری اسلامی اشاره نمودند و آقای دکتر رفان آن را ثمره خودباوری در متخصصان و فارغ‌التحصیلان دانشگاه‌ها دانستند که در فضای پویای شرکت مپنا، تجلی پیدا کرده است. آقای دکتر علی‌آبادی بر آمادگی شرکت مپنا برای ایجاد روابط پایدار با دانشکده تأکید نموده و آقای دکتر رفان، تفاهم‌نامه امضا شده را به عنوان شروعی برای همکاری‌های مشترک، مطرح کردند.

در بخشی از این دیدار، خط تولید و بخش‌های برنامه‌ریزی شرکت‌های مکو، نیروی محرکه، توگا و پرتو توسط دانشجویان مورد بازدید قرار گرفته و جلساتی بین اعضای هیئت علمی دانشکده و مدیران شرکت مپنا برگزار و مقدمات شروع کار با حضور خانم دکتر سلیمی رئیس آزمایشگاه تحقیقاتی نوآوری دانشکده و رئیس آزمایشگاه نوآوری باز مکو برنامه‌ریزی گردید.